مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-04-26دانش

فارس من| درخواست دانشجویان برای تعویق امتحانات پایان ترم


برخی دانشجویان کاربر سامانه فارس من، خواستار تعویق امتحانات پایان ترم دانشگاه ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار تعویق امتحانات دانشگاه ها   شدند.

این دانشجویان دلیل مطرح کردن مطالبه خود را حضوری شدن یکباره دانشگاه ها در ماه رمضان و روزه دار بودن دانشجویان اعلام کردند.

سردبیر سوژه فارس من در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: از مسوولان آموزش عالی می خواهیم برای رفاه حال دانشجویان روزه دار و فراهم آوردن امکان بیشتر برای مطالعه راحت دروس، امتحانات پایان ترم را با تأخیر برگزار کنند.

وی افزود: ما خواستار تعویق و همچنین برگزاری غیرحضوری امتحانات پایان ترم هستیم تا به دلیل شیوع پیک هفتم کرونا در اردیبهشت ماه نیز آسیب نبینیم.

  * پاسخ مسوولان به تعویق امتحانات پایان ترم محمدرضا دلیری معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: امتحانات پایان نیمسال دوم 1401 تداخلی با ماه مبارک رمضان ندارد و در زمان مشخص شده به صورت حضوری برگزار می شود.

همچنین محمود کمره ای معاون آموزشی دانشگاه تهران نیز گفت: ما براساس بخشنامه وزارت علوم عمل می کنیم که براین اساس هم آموزش و هم امتحانات پایان نیمسال دوم تحصیلی 1400_1401 به صورت حضوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست دانشجویان برای تعویق امتحانات پایان ترم

فارس من| درخواست دانشجویان برای تعویق امتحانات پایان ترم